Marcus<3!

Marcus är den bästa killen som finns. han är verkligen speciell :).

Du fyller ut mina dagar och färglägger dom med den finnaste färgen som finns. När jag tänker på dig så är det så underbart att jag inte ens kan förklara med ord. Du är den jag vill starta och leva mitt liv med föralltid! Jag vill dela allt med dig. Mitt hjärta vilar i dina händer och du är den bäste människan på jorden att ta hand om det. Du och jag passar så bra ihop. Båda är har lite knäpp personlighet och vi vet exakt vad vi vill. Så klart så har vi nackdelar tillsammans men det har inte stoppat oss än så länge och jag kommer inte låta det göra de heller. Det goda övertar allt negativt! Jag vill ge dig allt det bästa och kommer att lyckas med det också:)!. Älskar dig mest och föralltid Marcus Emil Zetterman<3.


4-lajf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0