Hmm?!

tufft tufft:(... mitt jobb är skit skit skit det är det ända ordet man kan anväda alltså. ikväll när jag kommer hem så ska jag ringa ett annat företag:). jag klarar verkligen inte av denna oseriösa stämning.. jag kommer sakna alla mina arbetskamrater speciellt emmeli:(.. men jag ska verkligen lägga ner all energi jag har för att försöka få det här nya jobbet nu:)... lycka till på mig!!!!.... imorgon har jag massa att göra! först ta bort stygnen i huvudet sen till banken och få allt skräp överstöckat:P..sen blir det att hälsa på min lilla valp Bonzo och arbetsintervju:)!!! I love it:) jag älskar verkligen att ha mycket att göra:).. men att träffa Bonzo och arbetsintervjun är kanske inte säkert att jag ska göra, måste prata med dom först:)... /puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0