Har inte gjort inlägg på en vecka:(!

har inte haft någon tid och ork att blogga på en vecka nu och ändå har det inte hänt så mycket:P. ska sova hos marcus i örebro i helgen så jag kommer inte ha någon dator där så det blir inge inlägg på hela helgen. på tisdag ska jag till farbror doktorn och ta bort mitt födelsemärke i huvudet:(.. jag är jätte rädd för jag får bara lokalbedövning. när man tar bort födelsemärken på övriga delar av kroppen så tar man antingen laser eller så knyter man ett snöre runt så den torkar bort men så kan dom inte göra på mig för att då försvinner mina hårsäckar. dom kommer alltså raka bort hår runt om födelsemärket i huvudet och sen ge mig lokalbedövning och skära bort det:S. sen lappa ihop det lte snyggt och sy:(.. blir inge jobba den dagen inte. eventuellt så blir det vaccinering mot svininfluensan på tisdag också. först så ville jag inte ta för att jag tycker det är så onödigt:P.. men sen så fick jag reda på att jag kanske kan smitta andra då bara för att jag inte tagit sprutan och så egoistisk är jag inte.. det här med svininfluensan är så himla överdrivet. det är inte värre än någon annan influensa liksom.. tidningarna vill ha något att skriva om:P.. fast det kan ju bli värre för det har ju blivigt det hittills så det här är ju min åsikt just nu men den kan ju ändras:P.. nu måste jag åka in till örebro med milo och amanda.. milo har blivigt jätte sjuk:(... jag få berätta mer ngn annan dag.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0