Söndag!!



jahop då var det ett tag sen igen man gjorde något inlägg:P.. lovar att skärpa mig:).. jag och marcus har fått en lägenhet i kumla nu så vi ska flytta in i januari:).. (spännande älskling!).. på tisdag ska jag hälsa på min blivande hundvalp. jag ska ta massa bilder så ni får se:).. uppfödaren har döpt honom till arrak men jag måste ju komma på något namn själv ju, men jag kommer aldrig på vad:(.. han är shäfer, siberian husky, rottweiler och amstaff:). han är leveransklar den 14 januari:).. hjälp mig gärna med förslag på hundnamn. på tisdag är det mycket att göra faktiskt: jag ska ta bort stygnen sen bortadningen av födelsemärket i huvudet sen ska jag hälsa på arrak och sen blir det vissning på lägenheten. mkt mkt:P.. först från karlskoga - örebro sen örebro - vivalla sen vivalla - örebro sen örebro - kumla sen kumla - örebro och sist men inte minst örebro - karlskoga...i helgen har vi inte gjort så mycket som vanligt men till veckan blir det en del:P.. jag ska jobba morgon, hoppas jag säljer mycket för det har inte gått bra för min del med säljandet på jobbet faktiskt:(.. jag har funderat starkt över mitt hår och alla färgningar. och att jag ska skaffa löshår.. antingen så blir det lös hår i den färgen jag har nu (blond slingat hår) eller så blir det att jag skaffar rött hår och är bestämmd att jag ska ha så minst et halvår! kan absolut inte färga mitt hår mer efter det på ett bra tag det är riktigt slitet. om jag ska ha rött hår så blir det väl efter den permanenta färgningen att jag tonar varannan månad för det bleks ju liksom..

eller         
inte riktigt så oranget mer brun rött vill jag ha!

kommentera nu vad ni tycker:D!!!??? behöver faktiskt hjälp här:).

såhär är mitt hår nu.. fast ni får tänka att det ska vara längre med löshåret..



//puss


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

TACK FÖR INFORMATIONEN!! Grymt besviken och ledsen .!! =(

2009-11-23 @ 00:38:09
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: caroline sebastians mamma

våran siberian husky vi hade hette Diesel, men chicco e ju också ett bra namn tycker ja,lycka till med jobbet,lägenheten och namn väljandet så syns vi säkert hos anne någon gång! Kram carro

2009-12-06 @ 20:48:59
URL: http://mammacarrobarro.blogg
Postat av: caroline sebastians mamma

förresten ja tycker allt de blonda e riktigt snyggt på dej! //kram Carro

2009-12-06 @ 20:54:30
URL: http://mammacarrobarro.blogg
Postat av: Madeleine mamma till Alvin

Ska ni flytta till kumla??? Var nån stans och när?? Kram

2010-01-28 @ 19:52:41
URL: http://alvinsmammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0